2/17/2017 02:27:00 PM

( 690 ) Czy ja muszę?





- A nie chcesz dzieci oddać do przedszkola??? 
Pytają 
- Nie ! 
odpowiadam najspokojniej jak potrafię.
Gdyby te ciągłe pytanie docierało do mnie 
tylko od znajomych lub obcych ludzi,
jeszcze nie byłoby to takie wkurzające
Ale moi Bliscy zaczynają już swoja litanie. 
- Nie,Nie,Nie
odpowiadam nie wdając się w dyskusje.
- No ale jak to, 
odpoczniesz sobie bo przecież
 dwójka dzieci, psy, papugi, firma i codzienne życie??? 
- A czy ja wyglądam na przemęczoną, niedającą sobie rady???
- No Nie, ale byś miała czas dla siebie
Ja mam swój czas z moimi Dziećmi :)

Nie chce mi się więcej tłumaczyć.
To było
Nasze cierpienie i nasza walka.
Dwanaście lat. 
Teraz chcemy z Maluchami być jak najdłużej.
Tego czasu jest tak niewiele
Zaraz pierwsza klasa, matura,studia i ich własna Rodzina :)

Im bardziej trudno jest osiągnąć cel,
 tym bardziej jest on wyjątkowym.
Wszystkie
Dzieci są wyjątkowe
Prawda??? 










8 komentarzy:

  1. moje dzieci szły do przedszkola mając 3-4 lata
    zwłąszcza ostatni chłopak bardzo potrzebował towarzystwa w pewnym momencie
    ale jak się ma bliźniaki, które mają się z kim socjalizować - to nie ma sie co spieszyć
    cisz się dziećmi ile chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nienawidzilam pytania o przedszkole ;)
    I komentarzy, ze matka nauczycielka a dziecko tak dlugo w domu 'trzyma'
    Rob tak jak czujesz i ciesz sie nimi bo rosna jak na drozdzach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawda!!! Ja bym tak nie umiała, ale mnie powołanie na świat mojej czwórki przyszło bez problemu( a nawet czasem chęci)....rozumiem, że czekaliście na Wasze Bliźniaki tak długo, że szkoda Wam każdej godziny osobno. Jak wychowujecie Wasze dzieci to tylko Wasza decyzja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest tylko Wasza decyzja, czy zostaną w domu, czy pójdą do przedszkola. Sama wiesz, czy tego potrzebują. Nikt nie powinien się wtrącać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...czasem rady posłuchać można, a nawet trzeba, ale w tej sytuacji tu chodzi o to, że maluchy jeszcze nie w przedszkolu, bo przecież inne też były albo i są.Tak jak piszesz Boguśko - nasza decyzja.

      Cmoki smoki :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger