2/16/2017 07:12:00 AM

( 689 ) Własne bicie serca

Bardzo miły dzień z Bliskimi
 Spędzony w super atmosferze pełen śmiechu i smaku.   
Japońska kuchnia mnie fascynuje.
Ale obserwowanie naszych Bliźniaków i mężusia
 należą do moich ulubionych zajęć. 







Kiedyś napisałam.
Pewno nie każdy to zrozumie
nie, że takie mądre czy godne nagrody,
ale takie moje :)  
Ale co tam
przypomniał mi o tym mój Facebook

,,Rozmawiałam ruchem
Gryząc palce
Czuwałam nad snem mych rodziców
Owinięta w uśmiech
Odrzucałam krzyk
Po raz pierwszy
Usłyszałam własne bicie serca"


Cudowności Wam życzę :)

8 komentarzy:

  1. Otóż to właśnie, cudowni są, bo moi! Ale i tak nie musisz sie wstydzić ani Męzusia ani dzieci, fajni jesteście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna rodzinka jestescie :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger