12/07/2016 06:41:00 AM

( 676 ) Razem

I skończył się ten piękny dzień. 
Szczęścia dużo we mnie :)


Za wasze życzenia, prezenty, przemówienia i wiele innych niespodzianek
 w dniu moich urodzin
 daliście mi tym wiele radości.
 Mam nadzieję, że zostanę w dobrej kondycji tak długo,
 by móc na następnych urodzinach tak się fajnie czuć i bawić
 Chciałabym podziękować wszystkim wielkim ludziom i tym małym istotkom
 za prezenty, gratulacje i dobre życzenia,
 które dotarły do mnie w dniu moich urodzin.
DZIĘKUJĘ

3 komentarze:

  1. DLACZEGO JA NIE WIEDZIAŁAM, ŻE BYŁY TWOJE URODZINY??????
    Carpe, życzę Ci dużo miłości, kolejnej parki( ciii żeby nie zapeszyć), wielu szczęśliwych lat z Rodziną!Dołączam żyrafie uściski:*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i czy ja dobrze widzę, że masz różki?????

      Usuń
    2. Niech się dzieje :)

      Buziamy.

      PS. Tak,tak wzrok masz dobry ;) interpretacja męża to nie różki tylko uszka Miki :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger