10/18/2016 02:26:00 AM

( 661 ) Sztuka


Dla dzieci ważny jest rozwój ich kreatywności.
 To sprawia, że są niezależne
 od wszelkich zewnętrznych narzuceń
 uznania i akceptacji społecznej.
 Kreatywność jest kluczem do wzmacniania 
samooceny, pewności siebie i szacunku
Bo kreatywność jest przestrzenią, 
w której można czuć się SOBĄ.
 Przy niej można poznać Siebie, aby wyrazić Siebie. 
Dzieci i ich potencjał czystego spojrzenia.
To od nich powinniśmy znów uczyć się dostrzegania życia
tak
by odkryć w sobie wyjątkowość
i szczęście swoje i tego małego człowieczka.  





10 komentarzy:

  1. Brudne dziecko to szczęśliwe dziecko :)
    Buziaczki dla Yawary:*
    A jak Pan Pies po zabiegu, juz w pełni formy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreatywne kochana, kreatywne i szczęśliwe :) Baley czuje się super. Jest bardziej witalny i taki szczeniakowato - słodki :) Jak dobrze, że jest tak super :)

      Buziolki od Yawarki i oczywiście Nas

      Usuń
  2. oo, jak dobrze, że moje są starsze juz :ppp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko zakasuj rękawy, bierz swe dorosłe i kreatywnie zadziałaj :) z ta różnicą, ze nie Ty tym razem sprzątać będziesz ;)

      Usuń
  3. Powiem tylko, ze ja z siostra bylysmy takie kreatywne w czasach komuny, kiedy mama na chwilke do spozywczaka wybiegla.. wrocila i zalamala rece, ze cala maka, caly cukier.. i skad ona na to kartki wezmie.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to były czasy, ja też jako dzieciak kartki pamiętam. Raz je zgubiłam, choć bardzo mocno w rączce trzymałam. Chłopak zakochany w mojej starszej siostrze podratował dziczyzną, kurakiem i zbiorami z rodzinnego gospodarstwa

      Usuń
  4. o ja! Jak dobrze, że Grześ już wyrósł;D
    sprzątanie by mnie rozwaliło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja będę im brodzić kreatywnie gdy wydorośleją...mam nadzieje, że posprzątają hihi

      Usuń
  5. U nas dzisiaj plastelina poszła w ruch! :)
    REPO- NIE CZYTAJ ;ppp
    Podłoga w sypialni w kwiatach z plasteliny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plasteliny jeszcze nie wypróbowaliśmy.Jak na razie kredki idą w ruch...pewno rekord pobity w ich zjadaniu :O

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger