10/13/2016 07:34:00 AM

( 660 ) Tu i w Niebie

Uczymy się wspólnie życia :) 
Tak...
To ich oczami dostrzegam to wszystko
 o czym zapomniałam lub już nie dostrzegałam.
Liść, kamień, robak 
Jak mi tego brakowało.
Tych dzieci, które nie mogły być wcześniej w Naszym życiu.
Jak bardzo jestem dumna z NAS, 
że uwierzyliśmy i nie zaprzestaliśmy Walczyć 
Nasze szczęścia.
Nasze Skarby TU
 i Te w NIEBIE
Nie zapominam o drodze i bólu.
Nie zapominam o wdzięczności.
Nie zapominam, że 
WSZYSTKO JEST MOŻLIWE 
To One zatrzymują Mnie 
by spojrzeć, odczuć, przemyśleć. 
To One uczą mnie jak kochać.
znaleźliśmy robaka glizdę 

Pan a może Pani robak glizda???
nauczyliśmy się Go dotknąć i ręką i patyczkiem. Zrobiliśmy Mu cacy i na listku zanieśliśmy Go w bezpieczne miejsce
ps. dla Żyrafki


 

8 komentarzy:

  1. Dla mnie ten piękny nosek????? Dziękuję<3
    A dżdżowniczki proszę nie upokarzać nieskrywanym obrzydzeniem:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko pod kontrolą, obrzydzenia nie trenujemy...cacycacy było paluszkiem ;)

      Usuń
  2. poczekaj, jak wejda w wiek nastoleti :pp

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nie zjadly dzdzowniczki ? W trosce o dzieci nie o robaczka pytam (moja corka jak byla w ich wieku lubila slimaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejkuuuu...Ze ślimakami to trochę gorzej, bo niektóre są trujące.Jeszcze na taki pomysł nie Bliźniaki nie wpadły :) Dżdżowniczka Przeżyła :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger