8/07/2016 04:06:00 PM

( 652 ) typowe YYYY, YYYY :)

Taka sytuacja z wczoraj
:)
Przychodzę z zakupów do domu. 
Padam na tapczan. 
Wyciągam ramiona w górę i wdycham zapachy naszego Domu.
 Zrzucam beztrosko swoje buciory
 bo nogi strasznie bolą.
 Nagle słyszę jak Ragner z Kirą 
PRZYmrukują swoją mową.
 Słyszę typowe YYYY, YYYY :) 
 i delikatne szturchanie. 
Zerkam a tam Moje Dzieci 
przyniosły mi po kapciu domowym. 
Kiedy wzruszona ubrałam je na swoje zmęczone stopy,
 Kira wzięła moje buty i zaniosła na miejsce.
 Podziękowałam moim Słodziakom ukrywając szczęścia  Łzy. 
Co za Piękna Miłość :)
Prawda???
Dobrej niedzieli :)


10 komentarzy:

  1. Aż miło przeczytać :) Dzieci wzruszają !

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie malutkie a już takie pomocne :)
    Buziaki dla Nich :**
    To znaczy dla Was ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! :)
    Za każdym razem, każdy taki mały gest w przypadku dzieci urasta do ogromnej wagi :)
    niezmiennie wzruszam się każdym z nich :)
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie fascynuje Ta szczerość i naturalność

      Jest Moc ;)

      Buziamy :)

      Usuń
  4. jakie domyślne!
    albo obserwują z uwagą Tatusia❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger