4/15/2015 06:01:00 PM

( 515 ) Pokręcone czy nowoczesne



 Telefon:

- wszystko dobrze u Was? 
Tak, tak - odpowiadam dobremu znajomemu rodziny
- dzieciaczkom idzie dobrze???
- tak, tak rozwijają się wspaniale , codziennie inne nowości i wyzwania - odpowiadam ze śmieszkiem
- muszę , chcę Wam coś powiedzieć... już niedługo oficjalnie z Piotra stanę się Piotrusią 
 przełknęłam chyba za głośno ślinę
- wiem, że dla Was to nie szok, widziałaś moje paznokcie i zmiany zdrowotne, nie bałaś się dotknąć tematu. Teraz jestem na hormonach i po wielu badaniach i rozmowach oficjalnie zostanie zmieniona płeć.
- ach to teraz będę miała  przyjaciółkę od serca - wypaliłam , no bo co innego mogłam powiedzieć
Pogadaliśmy trochę
A rozmowy z nim / nią są bardzo ciekawe
To człowiek mądry, wykształcony i wrażliwy
Długo rozmyślałam
a we mnie pozostała myśl
i zapytanie 
czy to życie musi być takie pokręcone, czy jest tylko takie nowoczesne???
Czy to tylko ucieczka przed utraconą odpowiedzialnością, którą chce się jakoś dogonić???

8 komentarzy:

  1. ja myślę, że to dobre czasy, skoro mamy możliwość bycia tym kim się chce
    I zarazem nowoczesne, bo współczesne

    cieszę się z Waszych dzieci jakniewiadomoco!
    dają nadzieję, ze świat idzie w dobra stronę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś Ty mądra i dobra i tolerancyjna rybenko :) Dziękuję - powiew empatii czuć aż tu

      Usuń
    2. ale ja to umiem sobie wyrobić opinię :pp

      Usuń
    3. ale nie wszystkich lubię!
      Tomasza Terlikowskiego, jakem katol, nie mogę zniść !!

      Usuń
  2. No ja przekornie powiem ze bycie kobieta to wieksza orka na ugorze!!
    najwazniejsze jest zycie zgodne z wnetrzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrafię wczuć się w role płci obcej. Mam co mam i nie myślę, że jest mi ciężej niż facetom. My mamy okresy, oni stojące penisy rano. Droga jest różna do szczęścia, tylko często szczęście jest mylone z ucieczką. Odnaleźć, odczuć harmonie w sobie to wielki dar.

      Usuń
  3. Konflikt ciała z psychiką to ogromne cierpienie. Dobrze, że są możliwości, aby to zmienić.

    Wszystkiego najlepszego dla Was i dla Dzieciaczków! Są cudne. Przychodzę tu czasem, żeby na nie popatrzeć :)
    :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger